Shopping

Jahapp, idag har man mest slappat.
Men jag och mamma gick en snabbrunda på mobilia ändå.
Jag ville det, annars så skulle jag döööö av tråååk.
Och så ville jag till apoteket för att köpa lite ansikts-produkter.
Och dom har bra saker på apoteket.
Jag hittade allt det jag ville ha.

1. Ansikts-creme från ACO- en liten neccesär med dagcreme, nattcreme och rengöringscreme.
2. Ansikts-skrubb från Neutrogena- Visibly Clear Blackhead Emiminating Daily Scrub. (Motverkar pormaskar)
2. Ansikts-rengörings-toner från Neutrogena-  Visibly Clear Blackhead Emiminating Toner. (Motverkar också pormaskar)
3. Handcreme- Oliva by CSS, med olivolja.

1:

image143


2:

image145


3:

image149

Jaa, detta var då det som jag köpte på Apoteket.

Men så ville jag såklart gå och kolla i klädesaffärer oxå.
Jag gick in på Vero Moda och hittade denhär tröjan:

image150



Just det, för nån vecka sen när jag var på stan med Claudine så hittade jag ett par skor som liknade Converse men dom var snyggare än converse, på Zara. Men jag vet inte om jag ska behålla dom.
Vad tycker ni ?
image152


I trosdags (eller var det onsdags?) så hittade jag en blus på Lindex som jag ska ha på farfars begravning.
Hade typ varit på HM och provat 10 olika blusar och skjortor. Jag ville att den skulle vara lång så jag kan ha leggings under.
Och när det var typ 10 min kvar till stängning så sprang jag in på Lindex och provade denna och en annan blus.
Men denna var perfekt.

image155


Nej, nu måste jag gå.
Jag ska plocka upp tvätt och sedan duscha och prova dom nya produkterna.

Puss&Kram♥

//M

Kommentarer
Postat av: Vicci

Jag har ACO dagcremé, den är bra :D

2008-01-31 @ 16:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0