Platt-tv

Hej!
Idag har jag inte gjort ett skit.
Bara varit hemma och slappat.
Det var ju sketans sallt ute eftersom att det snöade och blåste.
På kvällen åkte vi (alltså mamma, pappa och jag.) till Coop Forum. Dom skulle ha en platt-tv där som jag nog skulle köpa.
Och ja, jag köpte den men jag visste inte riktigt om jag skulle behålla den så jag packar inte upp den för ens i helgen.
Kommer väl bilder då.

En annan sak. Har ni sett att jag har ändrat på bloggen? Layouten har jag inte riktigt fixat än men det andra är klart.
Jag vet inte riktigt hur man får in Layouten.
Eller jo jag vet hur man får in bilder från internet men inte hur man får in designer som man själv har gjort.
Om det är någon som vet så kommentera.

Pusshej ♥

//Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0