nej! fy, fy, fy på mig!

Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera.
Tre väldigt sega dagar i skolan har gått och man vill redan ha nytt lov.
Men vi fick ju läxa redan på måndagen! Första skoldagen! Jag menar ska dom försöka göra så att vi tar självmord eller!?
Nej usch på skolan, oftast.
Imrogan ska jag till stan med Claudine.
Får väl se om jag hittar något på slutrean...
Vi får väl se.
Har fått in liiite musik på mobilen nu iallafall. Efter som att våran PC på datorn inte funkar så kan jag inte installera programmet man behöver för att ladda in musik på min kära Nokia 5310 Xpress Music.
Men jag är en lyckans ost, jag har snälla vänner som kan skicka låtar genom  Bluetooth till mig. Mihihi^^.

Nej, nu ska jag lyssna på Chris Brown och se om jag lyckas göra en fin header i paint. Eftersom att jag fortfarande inte lyckats få Photoshop... *suck*

Ciao! ♥

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0