lalalaaaa

Hej<3
Nu blir det ett snabbt inlägg.
Pappa sa att jag måste plocka ur diskmaskinen innan klockan 18.00, och då måste man väl lyda det. Annars kommer det nog konsekvenser.
Efter varje handling kommer det konsekvenser, eller hur man säger det.
Vanlig dag i skolan idag, där hände väl inte så mycket. Bara typ allt det vanliga.
Dagens outfit består av den t-tröjan som jag har på bilden i headern och bara ett par jeans.
Skönt och enkelt.
Man orkar ju inte så mycket på morronen, och det ja ville ha på mig låg i tvätten.
Lånedatan funkar bra, och jag kan aldrig hålla tassarna ifrån fotoprogrammet.

Ojoj, nu är klockan 17.50. Bäst jag sätter igång med diskmaskinen.
Tiden går fort när man har roligt, som man säger.

Adios amigos! ♥


//M, er egna shopoholic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0