Hektiskt.

Jahapp, nu har jag inte yppdaterat på ett tag.
Har haft den väldigt hektiskt den sista veckan.
I lördags kväll så dog min farfar.
Men vill inte gå in på den saken så mycket.
Så det det blev ganska sen innan man skulle gå och lägga sig på kvällen och sen så skulle man ju upp halv nio på morren för att sälja kvällsposten. *suck*
Och då kom farmor hem för att sova här, såklart.
Och så kom min farbor från stockholm.
Och då fick man ju vara social. lite.
Men på söndagen så åkte jag och mamma till siba för att köpa en extern pc.
Den interna i datorn va ju sönder.
Och då blev jag såklart överlycklig. :D
Och då hade jag inte heller tid att blogga.

Jaja, iallafall.
Gjorde två väsk-fynd i den otroligt stökiga garderoben.
En var ganska ny. Som mamma hade fått någonstans. Aldrig använd. Den var typ äkta italienk, typ. Jag tror att det var äkta skinn allafall.
Den andra hade varit mammas gamla. Hon hade köpt den i italien på typ 80-talet. Och den var en äkta italiensk väska.
Då kostade den typ 2000:-. Och det är typ 4000-5000 idag.
Mihihih.

image130
Detta var den ganska ny väskan.


image133
Detta var då mammas gamla väska.
Den kommer jag nog inte att använda så mycket.
För till den stilen jag har nu så passar den inte. Men om jag ändrar stil och har en 'egen' stil som kommer den nog att vara perfekt, tror jag.


Adios amigos! ♥

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0