Geeee mig.

Jag var inne på ellos hemsida nyss och hittade många vår/sommar-plagg.
Väldigt (typ) färgsprakande.

image141
Den gula tunikan fanns i massvis av färger, typ 80-tals inspirerat. Men jag vet inte vilken färg jag ska välja.
Den svarta tunikan visste jag inte riktigt om jag ville ha, jag tyckte bara att den var cool, jag gillade modellen.
Den vita tunikan med texten ; Walk my way, tyckte jag oxå var cool.
Gråsvarta lacktights var jag inte säker på, det kanske blir för varmt i sommar.

Jag hittade öven ett par jeans som jag diggade. :D

image142
Jag antar att jag gillade färgen.
Och dom var i precis rätt prisklass.

Skorna var oxå coola.


Hejdåå bloggläsare! ♥

//M


Kommentarer
Postat av: I

snygga :)

2008-01-19 @ 19:51:17
URL: http://izzabelle.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0