fashion against aids.

Fashion against aids är en klädes-kollektion ifrån HM som kommer att finnas i butik och på internet från den 31 januari kl10.00.
Det är artister som som har designat t-shirtar, tröjor och linnen för både killar och tjejer.
25% av priset på varje tröja eller linne går till AIDS/HIV-projekt runt om i världen.
Artisterna som är med och har designat är: Timbaland, Rihanna, Good Charlotte, The Cardigans, Rufus Wainwright, Ziggy Marley, Katharine Hamnett och Chicks on speed.
Jag diggar verkligen dom flesta T-shirtar, tröjor och linnen.
 

Här kommer några som jag gillade speciellt;

image168
Designed by Timbanand.


image169
Designed by Chicks on speed.


image170
Designed by Rufus Wainwright.

Visst är dom snygga?
Du kan se fler på http://www.hm.com/se/#faa

Jag kom just på att det är premiär på Gossip Girl ikväll klockan 20.00 på femman om jag inte minns fel.
Det måste jag ju bara se.

Hejdåå ♥

//M, er egna shopoholic.

Kommentarer
Postat av: Christine

Oh, där kanske man får gå och och kolla sen. Fräckt! :)

2008-01-29 @ 18:41:42
URL: http://www.christinesvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0