Dålig uppdatering, fy på mig!

Jaa, det var dålig uppdatering igår.
Jag tänket ju skriva om min underbara promenad ute på kvällen.
Det var nämligen snööööööö!
Så då tänkte mamma att om vi tog på oss bra med kläder så kunde vi gå ut och gå med Mille.
Och det kan man ju bara inte säga nej till.
Snöö kan ju vara så chamrigt.
Jag hade jättemycket kläder på mig. Termobyxor, bland annat. Not hot. Eller ju det var ju varmt med det var inte snyggt om jag säger så.

På morse när alarmet/väckarklockan på mobilen ringde så gick jag till fönstert och kollade om snön var kvar. 
Men nej, det var den inte. 
Vilket var tur för min del, för jag skulle ju ut och sälja kvällsposten.
Men, men.
Annars så har jag legat i ide typ hela dagen. 
Har vatt jättetrött typ hela veckan.

Så nu passade jag på att gå i ide, sista dagen på lovet och allt.


Adiós! ♥

//M
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0