Paint my world pink.

Hejsan.
Längesen jag skrev.
Har inte varit på nått skriv-humör.
Jag har även glömt visa shopping och sånt.
Men men. Jag vet inte om det kommer bilder på allt sen. Vi får se.
Jag har iallafall köpt;
En Everest-jacka, ifrån stadium.
♥3 par skor på skopunkten.
♥En svart cardigan med guldknappar, från Gina Tricot.
♥En grön t-shirt med gamla tv-testbilden på, från Vero Moda.

Nu ska jag inte shoppa nått på 2 veckor, tror jag att det är.
Men sen när jag kommer till stockholm så ska jag shoppa loss.
Ojj, jag tror att jag har glömt nämna at jag ska till stockholm i början på påsklovet.
Det ska bli kul.

Nu får vi se om jag klarar av att inte shoppa något.
Just det. Mina Cheap monday- jeans hade gått isönder (så nu har jag nått emot Cheap Monday för jag hade bara haft dom i ett halvår.) men mamma lagade dom så gott det gick. Men hon ööverraskade mig en dag när jag kom hem från skolan. Då hade hon köpt ett par Crocker jeans till mig, även fast jag ska köpa alla kläder själv.
Dom passade näääästan perfekt. Lite får små, men det ska dom vara, dom töjer sig ju.

Hugs ♥

//M, er egna shopoholic.

Kommentarer
Postat av: aylin

Komentera min outfit på min sida aylind.blogg.se

2008-02-29 @ 15:02:35
URL: http://aylind.blogg.se
Postat av: Alinne

Åh vad snygg blogg måste jag säga!

2008-02-29 @ 15:56:01
URL: http://alinnandersson.blogg.se
Postat av: nina

madde, vad tycks om min nya sida :D?

2008-03-01 @ 16:43:04
URL: http://ninajosefine.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0