Kära blogg!

Har storbesök här hemma.
Ingen annan än mormor och morfar är här!
Och dom hade med sig min symaskin.
Jag hade fått den innan men då märkte vi sprickor i displayen, så dom fick ta hem den igen för lagning.
Eftersom att mormor hade köpt den på en speciell syaffär där dom bor.
Och det är ju inte precis så att få den när den var klar för dom bor typ 70 mil, ifrån mig.
Så det var bara att vänta.
Men nu är dom här, likaså symaskinen.
By the way.
Jag diggar morfars väska! mhihihihi.
Den är häftig. Den skulle jag gärna ha som skolväska.
Okej det är en typisk 'kill-väska', men so what!
Den är frääääsig! hahaha.
Jag ska försöka smygfota den sen, hahah.


xoxo ♥


//M, er egna shopoholic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0