Hejhopp

Idag har det inte hänt så mycket.
Skolan var som vanligt och dagens outfit är inget att hurra över.
Mina cheap monday och en tjocktröja. Palla inte ens att sminka mej, det blev bara lite kajal. Fast jag har bara HM's dåliga gråa kajal som gå bort när man binkar. Typ direkt.
I helgen bär det iväg till min älskade barndomsvän och bästis Beatrice.
Big love till henne. <3
Så därför jag kanske inte uppdaterar så mycket, men det är ju inte förrens på fredag... till onsdag. :)
Ska försöka att få ut henne på en liten shopping-runda.
För så vitt jag vet så är hon inte pank. Hon fick väl pengar i födelsedagspresent igår. Hon fyllde ju år och på lördag så tror jag att hon skulle ha släktkalas så då får hon väl mer, inte vet jag, mihihihi.


Puss&Kram♥

//M, er egna shopoholic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0