Give me?

  • Rosebud. Skulle vara härligt att ha den söta lilla plåtasken i handen och smeta på det på läpparna. okej "smeta" var kanskle lite fel ordval, men ni förstår.
  • Accessoarer. I alla möjliga färger och former. En sjal kanske? Det kan lyfta upp en hel outfit.
  • Friis & Co- väska. Har velat ha en i åratal nu. Men jag har inte fastnat för en riktigt. Jag vill inte att det ska vara för mycket glitter och krafs på den. Jag hittade faktiskt en fin blank svart på MQ idag.
  • 'Gubba'-byxor. Okeej, kanske fel ordval. Men jag vet inte vad jag ska kalla dom. Byxor räcker väl. Jag gillar faktiskt Lisas. ( www.lisaplace.tjejsajten.se ).
    Klickbar bild. Bilden är Lisas.

Det finns miljontals fler grejjer jag vill ha, men detta ligger högst upp på listan.

Bye my friends. ♥

//M, er egna shopoholic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0