det sprutar golfbollar ur öronen på mig.

Idag var jag då på golf-mässan med klasen.
Det var väl kul, typ.
Golfbollar,
golfbollar, golfbollar, golfbollar, golfbollar, golfbollar.
Golfbollar överallt. suck.
Hade inte på mig dom nya skorna.
Jag skulle fått skoskav, eftersom att dom är nya.

Dagens outfit?
Jaa, idag får ni se mig på (min hemmagjorda) röda mattan.


image182
Linne - JC
Cardigan - Vero Moda
Jeans - Cheap Monday
Örhängen och armband - ?

Jag har även fottat mina nya skor. Enjoy.

image183




xoxo, friends ♥


//M, er egna shopoholic.


Kommentarer
Postat av: Christine

Jättesnygga skor och outfit. :) Love

2008-02-08 @ 15:12:07
URL: http://www.christinesvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0