Can't help that i'm in love.

En till gimme-list. Många saker är samma som på förra listan, men men.  



  • Rosebud.  Fortfarande har jag inte skaffat mig den lilla underbaringen till plåtask med lika underbart lipblam i. Men den kostar ju faktiskt en peng. En ganska stor en.
  • 'Gubba'-byxor. Färgen ska vara svart eller beige. Har hittat ett par fina på monki.
  • Massor med accessoarer. Finfint.
  • Wayfarers. Coola brillor till sommaren. Men kommer nog mest ha dom i ett band runt halsen, som halsband.
  • Minst ett blommigt plagg till våren och sommaren. Bara måste.
  • Inspiration. Usch, mitt huvud är tomt. jag vill ha inspiratioooooooon.



Kisses♥

//M, er egna shopoholic.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0