Som jag lovade .

Här kommer bilderna på det jag har köpt den senaste veckan . (Klicka på bilderna för att förstora.)

Tycks ?


                 
Detta var då det jag köpte idag.
Stora klämmor och ett halsband med "Bambi".



                   
Detta köpte jag i söndags.
Skrikrosa nagellack, ett par lågklackade "boots" och ett par lågklackade stövlar.


               
Detta köpte jag i lördags.
En jacka, en storklämma och Rosa Bandet (stolt över Rosa Bandet =D).


 (<-- På ryggen)               
Detta köpte kag i tisdags.
En T-tröja och två tjocktröjor.


Jaa.... detta var då det jag har köpt den senaste veckan. Som ni nog förstår är jag pank nu.

Hejdååå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0