Okeej, jag skaaaa.

Okeej, nu ska jag börja bli bättre på att skriva blogg. Bara för att jag lovade Christine det.
Idag var jag då med Christine. Först va vi hemma hos mig sen så åkte vi till mobilia.
Där köpte jag stora klämmor och ett halsband. Ska lägga in bilder sen.
När vi kom hem till mig så gick vi ut med min lille Mille. På trottoaren låg jäääättemycket löv. Man såg inte asfalten. Och där.... mitt bland dom underbara oranga löven så låg en jätteäcklig hundspya. ;O
Det förstör hela den mysiga höstkänslan.
Men jaja.
Jag har köpt ny jacka, nya skor, nagellack, en stor klämma, ny tröja, två nya tjocktröjor. Och då det jag köpte idag, halsband och stora klämmor.
Nu ska jag gå och fota allt så ni får se det.

Hejdååååå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0