Beslutsångest.

Jag har beslutsångest.
Jag var på Burlöv Center idag med mamma för att hitta en mössa.
Men jag hittade två som jag ville ha lika mycket.
Så jag gick in i dom två affärerna 4 gånger var för att bestämma mig.
Så tillslut fick mamma spel och sa att hon skulle köpa båda och så fick jag välja hemma och sen lämna tillbaka den jag inte ville ha.
Men jag kan fortfarande inte bestämma mig.
Så jag tänkte att ni kanske kunde hjälpa mig.

Här kommer bilder:

image44

Då har vi då denna. Den är mjuk och har en stor fin blomma (som ni nog ser). Den är normalvarm.



image45
(<---Mönstert)

Och så har vi då denna. Den har ett "rutat mönster" insytt. Den är jättevarm.


HJÄÄÄÄLP!


Hejdåååå <3

Kommentarer
Postat av: Christine

Jag tycker att du ska köpa den utan blomma. :)

2007-10-31 @ 19:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0