Snön kom... men stannade inte...

Jaa, så är det.
Det snöade lite inatt, men det låg inte kvar på marken.
Det snöade lite på morgonen, men det låg inte kvar på marken.
Det snöade lite på kvällen, men det låg inte kvar på marken.


Innan när jag var ute med Mille så började det snöa.... den så gick det över till hagel.
Men som tur var hade jag på mig min tjocka vinterjacka som jag köpte redan i Oktober.... eller var det September.
Men frös som faen om benen.
Vet inte om Mille frös... tror inte det... kanske lite bara.
 Men när jag kom in så la jag en handuk över honom och sen fick han lite korv :D

image65
Så söt min lille Mille är. Men han ser lite drogad ut på fotot. Och så blev han kryllig för att han var blöt.


Just det...
När jag kom hem så låg det ett paket i brevlådan.
Adresserat till mig. Jag såg att det var från mormor, för det såg man på handstilen.
När jag kom in så öppnade jag det.
Där låg dom fina vantarna som jag igentligen ville ha istället för fingervantar. Men att göra sådana vantar jag ville ha gick inte att göra av det andra garnet som jag skickade till henne. Så hon gjorde fingervantar. Men nu kom dom riktiga vantarna jag ville ha.
Men dessa var bara ett litet test. Men dom blev ganska bra.

image66
Såhära såg dom ut. Men så kan man trolla lite med dom.... kolla här.


image67
Smart va? Man kan vika ner dom så blir det lättare att använa fingrarna ifall man behöver. '
Ni får ursäkt mitt nagellack. Ska måla om det.


Adiós♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0