Nya fina varma, varma vantar kom på posten !

Heej.
Jaa idag har det då varit skola.
Har matteprov imorgon. Fast jag kan typ allt redan, så det är inte så mycket jag behöver plugga.
På beb:en så såg vi på en scen ur en krigsfilm. Det gillade inte jag.. Det var mycket blod och sjutande och sånt. Och det faller inte in i min smak.
Efter beb:en var det då lunch (korvstroganoff och ris, för er som ville veta).
Och sedan efter lunchen slutade vi, det gör vi varje torsdag. Sköönt.
Och när jag kom hem till, så kollade jag i brevlådan, och där låg ett paket från mormor.
När jag kom in till Mille (min hund), så öppnade jag det. Det var till mig och mamma men jag öppnade det ändå.
Och där..... där i.... låg dom efterlängtade vantarna som jag ville att mormor skulle göra till mig. Dom var jätteulliga och bulliga :D
Dom var jättefina. Tillochmed Mille gillade dom.

Här kommer lite bilder på dom:

image63

Och som ni ser så gillade ochså Mille dom:

image64



Det var mina fina vantar...

Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Fridah

TITTA HIT. Nu drar vi igång tävlingen om vilken som är Sveriges bästa blogg en gång för alla. I potten finns ett otroligt snyggt armband från www.Asos.com som DU med bäst motivering vinner. Gå in på min blogg för vidare information. Lycka till.

2007-11-22 @ 14:10:45
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0