Kallt och prov.

Jaa, idag hade vi då prov. Musikprovet var lättare än jag trodde men jag kunde ändå inte allt.
Det var jättekallt i skolan idag, värmen funkade inte. Så typ alla gick med jackor.
Sen efter lunchen såg vi att jättemånga gick hem. Så vi frågade lärare om vi också fick sluta.... och det fick vi !!!
Så vi slapp en lektion, och det var so-lektionen så vi slapp göra so-provet.
Så nu har man ju till måndag att träna på det mer.
Jaaaa...
annars så har det nog inte hänt så mycket annat idag...
Eller jo, jag blev inbjuden till Elli (Ellinor) på Kändis-Maskerad... Vet exakt vem jag vill vara. Fast det kan jag inte skriva för att någon som ska dit kanske läser detta, och vi fick inte avslöja vem vi skulle vara.

Ciao ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0