Jepp Jepp

Nu har jag ju inte skrivit på några dagar så jag tänkte att det var väl dags.
Idag har jag varit hemma för jag har varit sjuk. Ont i halsen och ont i ryggen.
Asså jag har fått för mig att jag vill ha Friis & Co - väska.
Får väl önska mig det i julklapp dåe.
Jag vill oxå ha detta i julklapp.
L´Oréal Infalliable foundation
L'Oréal True Match Mineralpuder
Nagellack
Medel som man tar bort nagellack i kanterna med
Stopp & Väx (sånt medel som man köper på apoteket för att man inte ska bita på naglarna)
Smink
Kläder (men jag säger till att jag vill ha kvittot ifall jag inte gillar det)
Lily Allens skiva
Smink-borstar
Friis & Co - väska
Pengar
Presentkort

Jaa, detta var nog det mesta som jag kommer på att jag har önkat mej.
Onödig fakta men, men.

Hejdåååååå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0