Jahaaa

Heej.
Idag har jag inte gjort ett skit.
Eller joo... det har jag jue.
Vid ett tiden ringde Klaudia. Så då gick jag hem till henne. Men då kom Nicole också.
Jag var hos Klaudia till typ fyra. Sen gick jag hem.
Då åt jag mat.
Sen efter det så åkte jag till mobilia. Skulle bara köpa ett litet block som jag han ha när jag ska börja sälja kvällsposten.
för det ska jag nämligen göra. Sälja kvällsposten asså.
Man tjänar bra pengar. Och jag tar ju efter någon annan så jag har ju redan kunder isåfall.
Sen när jag kom hem från mobilia så började jag rensa och göra fint i min garderob. Men jag pallade bara tre lådor sen slutade jag. X)
Ska fortsätta imorrn.
Och jaa. Nu sitter jag här.

Hejdååååå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0