Hejsaaaaan <3

Jaa, idag var det då skola igen. Trååk som vanligt.
Skulle kunna fonetik, men efersom att jag hade varit sjuk sen i torsdags så hade jag inte haft min engelskbok hemma så jag kunde inte träna. Så jag fick träna snabbt i skolan, men sen så gick det ändå inte så bra.
Jaa, och på syslöjden gör jag en elefant till min lilla älskade kusin Leon.
Den är blå, men ett ben, öronen och svasen ska vara gröna (jag har mina ideér). Sen så inne i öronen ska jag ha ett mönstrat tyg. Det kommer bli så fint så.
Han ska få den i julklapp. (Hoppas inte Rickard eller Åsa läser detta, det är då min farbror och faster, alltså Leon's föräldrar. För er som inte fattade det.)
På idrotten hade vi handboll. Det var inte så kul. Eftersom att alla inte kämpar. Jaja...
När jag kom hem gjorde jag lite matte, men jag är inte helt klar. Orkaaaaaaa.
Och eftersom att typ ingen kunde fonetiken idag så fick vi den i läxa tills imorgon. Så då har jag det och träna på också.
Borde kanske sitta med läxan, men palla...
På fredag har vi också musikprov och SO-prov.
Musikprovet skulle nog handla om musiken på 80-talet (tror jag). SO-provet skulle handla om Egypten. Alltså när egypten blev ett land.
Jag säger det igen... Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Jaja...

Jaa, nu då, så sitter jag här. Skriver och lyssnar på Lily Allen <3. Är inne på msn lite också.

Ciaó ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0