Foundation-Big Love <3

Igår gjorde jag ett jättebra fynd hemma.
Jag rotade bland mammas smik o vips så hittade jag en Foundation.
Och eftersom att mamma inte sminkar sig så ofta så sa hon att jag fick den. Yippi :)
Och den passade min hud perfekt :D

Jaa, innan så pluggade jag på musikprovet och gjorde matten.
Tråååkigt.
Fast sen gick jag ut med pappa och delade utt lappar om att jag säljer kvällsposten.
Men dom räckte typ bara till 1 ½ gata. Så efter det gick jag in igen.
Och jaaa. nu sitter jag här, ska väl snart gå igen o plugga mera.
Varför måste det vara så jobbigt att plugga.
Men när jag pluggade innan så tog jag en paus och fotade mitt musikpapper :D


image50




Jaja....

ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0