Fonetik-skit

Jaa, idag hade vi då test på fonetik igen.
Jag trodde att jag kunde det jättebra men sen så när jag skulle börja göra testet så kunde jag typ ingeeeeeet.
Så det gick inte så bra.
Jag fårväl träna mer på det.
Annars så har det inte hänt så mycket idag.
Är inne på bilddagboken och kollar om det är någon såm lägger upp bilder. Men ingen gör det. Tråååååååååk.
Är inne på msn lite också.
Men det viktigaste..... jag lyssnar på Lily Allen <3
Skulle försöka lyssna på Kate Nash också, men eftersom att jag lyssnar på musik på en hemsida så gick det inte så bra.
Jag hittede alla hennes låte men dom gick inte att lyssna på..
Jaja.... nu säger pappa att jag måste gå ut med Mille. Min hund asså.

Ciaó! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0