DagensDag

Idag var det då skooola. Tråååk, som vanligt, lixom.
Hände inte så mycket där.
Eller jo, på musiken så sjöng vi lite kareoke, haha, vi sjäng Schnappi. Det var kul det xD.
På IUP:n så lekte/spelade vi ett/en spel/lek som vår mentor kallar Nisse. Pallar inte förklara vad det går ut på...
Sista lektionen hade vi Idrott istället för SO.
Det var väl kul.
Man slapp iallafall den tröga So-lektionen.
Men typ hela idrottslektionen (eller mest från mitten av lektionen till slutet), så låg vi bara och slappade på den stooora röda tjockmattan.

Jaa.. och nu sitter jag här, frös som faen innan men nu så har jag mina nya fina Mystofflor på mig, och så kommer det väl värme från datan så nu fryser jag inte mer.
Jag lyssnar på Lily Allen ♥ också.


Ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0