BlahaBlaha

Jaa, idag var det så skola, som vanligt.
Där hände inte så mycket. No-prov på tisdag ochSpanska-prov på torsdag.
Men kan typ allt av det som ska kunnas till proven.

Igår när jag kom hem från skolan så hade mamma köpt en tidig julklapp till mej, eller vad man ska säga :D
Det var ett par "mystofflor".
Dom hade jag sett på Kappahl innan och jag hade sagt att jag ville he dom. Men så tyckte hon att det var försent att ge dom i julklapp, vilket jag också tyckte. Så jag fick dom nu. :D
Tack Mamma <3
Senare på kvällen var vi på julpyssel, det var mysigt. Men där var massa småbarn där, så att när jag såg domtänkte jag på Leon, Guuuuud vad jag saknar han<3

Mina Mystofflor. Tycks ?

image68
image72


ByeBye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0