VeckansVecka

Jaa, nu har jag inte skrivit på ett tag!
I lördags var jag i stan med mamma och köpte lite kläder till skolavslutningen som kom ifrån Gina Tricot och en gympapåse från Monki. Och sen på kvällen var det då Elli's kändisfest.
Och nu kan jag avslöja vem jag var.... såklart Lily Allen.
Men dum som man är så glömde jag fota mig så man kunde se hur jag såg ut.

image79
"Hängsle"-klänningen från Gina Tricot. Om ni tittar på axelbanden så är dom Hängsle inspirerade.

image82
Röda Over Knee från Gina Tricot.


image77
Gympapåsen från Monki.


Annars har det varit en ganska vanlig vecka.
I onsdags efter skolan bakade jag lussebullar med mamma. Dem blev helt klart lyckade. Dom blev jättegoda.
I går (torsdags) var det ju lucia. Började 9.00 då för att niorna skulle gå lucia klockan 9.30 men först skulle man samlas med klassen.
Det var väl fint.
På kvällen gick jag själv lucia i kyrkan. Jag läste en vers *stolt* :D.
Men på några låtar så glömde vi bort oss och kunde inte dom.
Men annars blev det väl lyckat.

Imorron ska vi ha den årliga Julfesten som vi har varje år. Det ska väl bli kul.
Jag får iallafall en julklapp då.

Om 10 dagar är det julafton!
Om 13 dagar kommer Leon! <3

Hejsvejs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0