Längesen

Hej.
Nu var det ett tag sen jag skrev.
Skrev inte ens om att jag har en ny mobil.
Skrev inte ens om julen.
Skrev inte ens om när Leon(min kusin), farbror och faster var här.
Fast iochförsig så åkte dom för typ 1 och en halv timme sen.

I julklapp fick jag:
Scrapbooking-set.
3 Parfymer
True Match Foundation
Nagel-saker
Gör egna smycken-bok
Almanacka (men kända killar)
Pengar

Med mera... (tror jag :D)

Fyndade även en kofta från JC som jag hade tittat på länge. Långt innan jul. Då kostade den 499:-. Och nu var det halva priset. Köpte även ett linne som passade till. Även det var till halva priset.
*Glad*

image83
Kofta - JC (Eve)
Linne - JC (Marwin)

På bilden ser man även min tjocka mege.Så kolla inte på det, utan kolla på tröjjan.

Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0