Kallt värre.

Jaa, nu var jag då precis ute med Mille (hunden).
Det var skiiitkallt ute.
Hur ska jag då klara av att stå ute vid tovlslaget utan att frysa häcken av mig?
Får klä på mig typ 20 lager kläder.
Men ute ska jag vara.
Dricka Bubblis (barn champange, mihihi) och titta på folk som bränner bort sina pengar.
Jag menar, det gör dom ju.... bränner bort sina pengar.
Folk kan ju köpa raketer för flera tusen kronor. Och sen tar dom slut på några minuter.
Men vi andra kan ju bara njuta och titta på raketerna och tänka... 'där sparade jag 100kr... där sparade jag ju 300kr... oj vilken tur jag har... där sparade jag en tusenlapp.'

Jaa såär det...


Och ännu en gång:
GOTT NYTT ÅR!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0