Jahapp, då var det 2008.

Jaa. Klockan är nu typ 00.40.
Firandet var väl inte så mycket men det var ändå lite.
Det var minder raketer på gården än vad jag trodde.
Men dom som brukade skjuta mest, dom var inte hemma.
En och annan full såg man, men det är normalt.
Ungarna smällde smällare hej vilt.
Några bilder kanske man fick med kameran. Men inte många. För kameran krånglar så jag ska till expert och lämna in den.
Även fast jag bara har haft den i drygt två veckor.
Jag köpte den ju 19 december 2007.
Nyårslöften?
Ja, det hade man ett och annat.
-Göra 20 situps (eller mer)på kvällen.
-Äta nyttigare. (Fast det gjorde jag nu i slutet av 2007)
-Kanske börja träna på gym.

Jaa, det var väl dom nyårslöften som dom flesta hade. 
Jaja...

LYCKA TILL 2008!!! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0