HelgensHelg

Fredag-kväll:
Jag tittade på idol och gjorde ett halsband.
Yes! Andreas åkte ut!
Halsbandet blev faktiskt fint, men det var mer sommarfärger. Jag ska göra ett nytt sånt fast med mörka färger.

image73          
Vad tycks?
Det innehåller, Turkosa, Limegröna, Rosa, Lila och typ ljusröda sötvattenpärlor.
Rosa och lila glaschips. Rosa och gröna blanka snäckskal.

Lördag:
Först gick jag upp 08.30 och sålde kvällsposten.
Senare typ vid 11-12 tiden så åkte vi till en utförsäljning med smink, duschkrämer och sånt.
Jag köpte 5 nagellack, 3 ögonskuggor (7 om man räknar dom som är fler i en), ett läppglans och nagellacksborttagningsmedel, allt för 60:-.
Sen när vi kom hem så städade jag mitt rum och satte upp julsaker.



image75      
2 st Jane Hellen nagellack, 3 st H&M nagellack,  1 Jane Hellen ögonskugga, 2 st H&M ögonskuggor, 1 Jane Hellen läppglans, ett "Nagelkit", nagellacks-borttagningsmedel och nagelgrejjor (fick gratis, för dom kostade 2 kr styck).


Söndag:
Jag gick upp 08.30 och sålde kvällsposten.
Senare vid 12 så åkte vi till höllviken. Till Mille's uppfödare. Dom hade typ "Advents-Öppet-Hus".
När vi kom hem, så städade vi lite till och satte upp ljusstakar i resten av huset.
Sen annars så har det inte hänt så mycket mer idag.


Hejdåå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0